dinsdag 17 februari 2015

Mijn huisgenootjes/vrienden



 Als Maine Coon heb ik ook huisgenootjes,  Lady hier geheel rechts,
een Tibetaanse Spaniël, geboren in 2001. Dus al een echte "oude Dame"!

Dan is er Poes, een zwarte wat schuwe poes. Poes is studenten-kat, reist op en neer tussen ons huis en studentenflat in Leiden...

En dan Muffin, een echte Felix-kat, ook een poes, die ook bij ons woont.

En natuurlijk de baasjes:
Poes hoort bij Natasja
Muffin hoort bij Denise, Lady hoort bij allemaal! En woont ook bij ons. Gezellig hoor!
En als jonge Maine Coon kitten heb ik zo natuurlijk wat speelkameraadjes....


Ik ben namelijk pas 'kitten' af als ik 15 maanden oud ben...

1 opmerking:

  1. Hi Chef! Wat leuk dat je een eigen blog hebt!
    Stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor! Ik mag maar af en toe meedoen (als model, vooral ;) ).
    Kopjes, Poes
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen